• 2 ماه پیش

  • 2

  • 05:36

کاربرد گزارش تماس های از دست رفته در مرکز تماس

فناوری اطلاعات آروند ارتباط راویس
0
توضیحات

گزارش تماس های از دست رفته در مرکز تماس یکی از ابزارهای مهم و ضروری در مدیریت و بهبود عملکرد این مراکز به شمار می‌آید. تماس‌های از دست رفته نه تنها نشانه‌ای از نارضایتی مشتریان است، بلکه می‌تواند بر شهرت و اعتبار سازمان نیز تأثیر منفی بگذارد.

مرکز تماس به‌عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مشتریان، نقشی حیاتی در ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازهای مشتریان ایفا می‌کند؛ اما هنگامی که تماس‌های ورودی به هر دلیلی پاسخ داده نمی‌شوند، مشتریان با احساس ناامیدی و نارضایتی مواجه می‌شوند که می‌تواند به از دست دادن اعتماد و وفاداری آن‌ها منجر شود.

برای مطالعه بیشتر درباره این موضوع میتونید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://ravistek.com/report-missed-calls-in-the-call-center/


با صدای
راویستک
دسته بندی‌ها

رده سنی
محتوای تمیز
shenoto-ads
shenoto-ads