در دنیای امروزه رقابت فراوانی بین شرکتها و سازمانها برای ارتباط و نگهداشتن مشتریان وجود دارد. یکی از عوامل اساسی در موفقیت ارتباط سازمان و مشتریان مراکز تماس هستند که صف انتظار در نرم افزار مرکز تماس بهعنوان بخش کاربردی برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات به آنها محسوب میشود.
یکی از مسائل مهم در مراکز تماس، مدیریت صف انتظار است. صف انتظار بهعنوان یکی از اجزای اصلی سیستمهای مراکز تماس، تأثیر قابل توجهی بر تجربه مشتریان و کیفیت خدمات ارائه شده دارد.
برای مطالعه ادامه ی این موضوع میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:
اولین نفر کامنت بزار
دایورت...
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شنوتو است